AKTUALITY

ŠKOLA V PŘÍRODĚ 2015

26.01.2015 07:47
Noste prosím vyplněné závazné přihlášky. připomínáme informaci z třídních schůzek. Platba účastnického poplatku za ŠvPř: 3 650,- Kč na účet školy 2001039379/0800 (variabilní symbol je uveden v žákovské knížce) ve dvou splátkách: 2 000,- Kč nejpozději do 31.1.2015 1 650,- Kč nejpozději do...

Pátek odpoledne

30.05.2014 18:10
Sláva nazdar výletu, už jsme doma, už jsme tu!   Škola v přírodě je za námi. Všichni jsme v pořádku dorazili domů. Věřím, že i přes deštivé počasí a občasné večerní stýskání jsme si to všichni užili a jsme bohatší o nové zážitky a možná i nová přátelství. Jsem moc pyšná na všechny zdatné...

Pátek ráno

30.05.2014 09:10
Po snídani nás čeká poslední výuka plavání. Máme před sebou finální hodinu, takže budeme plavat "na známku", abychom mohli dostat mokré vysvědčení :) Po plavání se přesuneme zpět na hotel. Máme už zabaleno, tak nás čeká k obědu polévka a na cestu chléb řízkem. Po obědě již budou přistaveny...

Čtvrtek večer

29.05.2014 21:40
Tak máme před sebou poslední noc. Odpoledne jsme zašli do informačního centra, ale protože stále vydatně pršelo, nemohli jsme na žádnou túrku po okolí. Proto jsme odpoledne věnovali pracovním listům, hraní her, psaní deníčků a také už balení. A také jsme nezapomněli oslavit Vojtovy...

Čtvrtek ráno

29.05.2014 09:02
Náš pobyt už se pomalu chýlí ke konci a zítra nás budete mít zase doma. Po tradičním ranním plavání budeme zase chvíli počítat, po obědu a poledním klidu navštívíme místní infocentrum a dle počasí vyrazíme buď na poledník nebo na kratší výlet v okolí. Chatou kolují zvěsti, že nás prý čeká večer...

Středa

28.05.2014 17:08
Po ranním plavání jsem si dali hodinu angličtiny a pak se odebrali na oběd (nudlová polévka a knedlo, vepřo, zelo). Protože je středa, polovina našeho pobytu, už jsme dost unavení, tak jsme rádi využili poledního klidu a i celé odpoledne bylo volnější. Po poledním klidu jsme šli na "shopping" do...

Úterý večer

27.05.2014 20:06
Tak už máme za sebou skoro celý druhý den, po plavání jsme chvíli počítali, pak si dali výborný oběd (zelná polévka, kuřecí stehýnko s rýží a zeleninový salát) a po poledním klidu jsme se vydali na náš první výlet po Klostermannově stezce. Příroda je tu vskutku krásná, naštěstí nám nepršelo, takže...

Úterý ráno

27.05.2014 08:54
Máme za sebou první noc, celou noc pršelo, tak se nám hezky spalo. Po vydatné snídani (formou švédských stolů, kde jsme si mohli vybrat cokoliv od lupínků přes jogurty až po chléb s Nuttelou) jsme šli s Klárou na bazén. Čeká nás tam další lekce plavání. Po plavání si dáme sváču a podíváme se na pár...

Pondělí

26.05.2014 15:37
Zdravíme ze Srní!!! Všichni jsme v pořádku dojeli, nikomu nebylo špatně (ani paní učitelce :) ), v klidu jsme se ubytovali, vybalili si a dali si dobrý obídek (slepičí vývar a rajská s knedlíkem) - v jídelně o nás pečují jako o prince a princezny.  Teď máme první hodinu plavání. Už jsme...

Jedém!

26.05.2014 07:11
Tak jsme se dočkali, za chvíli vyrážíme! Další informace čekejte dnes odpoledne :)
1 | 2 >>

Pondělní plavání - rozdělování do družstev

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

Letos nás čeká škola v přírodě v malebné šumavské obci Srní

Nezapomeňte na všechny dokumenty:
* Bezinfekčnost bezinfekčnost.doc (75776)
* Prohlášení o zodpovědnosti Zodpovědnost.doc (79360)

Potvrzení o zdravotní způsobilosti přineste co nejdříve (většina z Vás už má odevzdáno), dopředu můžete nosit i prohlášení o zodpovědnosti. Při odjezdu si budu vybírat Potvrzení o bezinfekčnost (to musí být naopak "čerstvé"). Nezapomeňte i na kopii kartičky zdravotní pojiš´tovny. Všechny tyto dokumenty je nutné odevzdat. Pokud Vaše dítě pravidelně užívá nějaké léky, předejte mi je, prosím, (spolu s rozpisem dávkování) také před odjezdem u autobusu.

Plavat budeme každý den dopoledne, pouze v pondělí budeme plavat odpoledne po příjezdu. V pátek budeme odjíždět po obědě. Nezapomeňte dětem dát penály a pastelky, z učebnic budeme potřebovat pracovní sešit matematiky a písanku.

Nedávejte, prosím, dětem s sebou mobilní telefony. V místě ubytování bude připojení k internetu a každý den Vám sem budu psát, co zajímavého se stalo, vkládat fotky atd., abyste měli přehled jak se dobře máme a bavíme :)

V následujícím týdnu obdržíte všechny informace spolu s týdenním plánem a zde budou pravidelně aktualizovány.

Jako vychovatelka s námi pojede Klára Veselá, takže budeme mít o zábavu postaráno i ve volném čase, kromě plavání nás čeká spousta her, legrace a dobrodružství. Už se moc těšíme!!